0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 
ISO


Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Miejskim w Łęczycy

 

Z przyjemnością informujemy, że w wyniku przeprowadzonego procesu certyfikacji Urząd Miejski w Łęczycy w dniu 18 grudnia 2012r otrzymał Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością, potwierdzający spełnienie wymagań normy PN – EN ISO 9001: 2009 w zakresie wykonywania zadań administracji samorządowej wynikających z przepisów prawa, służących zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań wspólnoty lokalnej.

 

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ma na celu realizację nadrzędnego celu Urzędu Miejskiego w Łęczycy, jakim jest skuteczna realizacja zadań publicznych oraz profesjonalna obsługa klientów urzędu ukierunkowana na ciągły rozwój Miasta Łęczyca oraz stałe podnoszenie jakości życia społeczności lokalnej.

 

Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pn.”Kompetentny urzędnik – wyższa jakość obsługi mieszkańców”.

Polityka jakości UM

 







Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Renata Brygier dnia 10 stycznia 2013
Informacja opublikowana przez:
  Andrzej Bugajski dnia 27 listopada 2012 godz. 16:49
Ostatnia modyfikacja: [Rejestr zmian]
  Andrzej Bugajski dnia 10 stycznia 2013 godz. 12:16
Liczba odsłon:
  27387 od 27 listopada 2012 godz. 16:49  (średnio 17.95 odsłon/dobę)

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl